Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 15. november 2009

Kort o mania nr.5




Prøver meg på enda en utfordrings blogg :-)
Denne gangen er det "Kort o mania"
Slik var denne oppgaven :
Denne gang er udfordringen,Lav din egen baggrund, du kan male, sprøjte, stemple ,embosse ja kun fantasien sætter grænser.
Lav et kort, pose, pynt, æske eller hvad du ellers finder på med din egen baggrund.
--------------------------
Jeg har lekt meg med div stempelputer på denne bakgrunnen.Har også stemplet litt.
Gutten er fra Henglar.

5 kommentarer:

  1. åh.... hvor er den dog bare herlig, super flot baggrund du også har lavet der, nogle herlige farver.

    1000000 tak for at du deltager på Kort o Manias udfordring

    SvarSlett
  2. Det var et nydelig kort du hadde laget, morsom bakgrunn og fint bygget opp. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  3. wow! så stilig kort.
    takk for at du deltar

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  4. Ååå, for et nydelig kort, kjempeflott bakgrunn du har laget! Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:)

    SvarSlett
  5. fantastiske flotte farger, et tøft og kult kort med stilig bakgrunn :)
    tusen takk for at du deltar i utfordringen på kort o mania :)
    klemmm

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)