Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 7. juni 2010

1000 takk damer :-)

For litt over en uke siden, så dumpet dette flotte kortet
fra Guro ned i postkassa mi, å i dag fikk jeg dette
nydelige kortet fra Linda (+ litt stæsj i en pose)
Jeg blir både glad og rørt :-)

Det er så flott å titte rundt på alle de flotte kort bloggene.Jeg storkoser meg når jeg tar min faste runde :-) Men det blir enda bedere når jeg kan ta i dem, studere dem, og sette dem til pynt og inspirasjon oppe på pianoet i stua :-)

1000 takk damer :-)Nydelige overraskelser :-)

2 kommentarer:

  1. To lekre kort du fikk i posten fra to flinke og kreative damer:-)

    Ha en fin og kreativ mandag Lena! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så heldig du er!
    Er noe eget m å få holde i hånda.
    Ida

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)