Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 24. juni 2010

Blomstrende sommer kort

Fikk lyst til å prøve meg på ett gelatin vindu kort.
Det ble ett blomstrete sommer kort med papir fra Nille (m/glitter)
Stempelet er digitalt, å er en premie.
Teksten har jeg skrevet u på pc'n
Den lille rosen er fra kuttut.

Rosene er fra WO.


Jeg har laget en tagg til å skrive på.
Barna er farget med promakers.
Jeg har brukt distress ink rundt kanten.
Med dette kortet, så ønsker jeg å delta på
vi skulle la oss inspirere av masse blomster bilder.










5 kommentarer:

  1. Så flott kort, artig vri med gelatinvindu. Nydelige ark og så fint stempel :)

    SvarSlett
  2. Himmel og hav så nydelig!!! Lekre detaljer!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  3. Åh, dette ble kjempestilig! Er ikke gelatin flott eller? Nydelig det motivet ditt.
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig stilig!Gelatin var genialt,nabben er bare et oppkom av gode ideer!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Et nydelig kort dette også!!!
    Stilig med gelatin vindu, søtt motiv og lekkert mønster ark.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)