Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 26. august 2010

En joy your day

Nå tar jeg helgen, med dette skillpadde kortet :-)
Helgen skal tilbringes på Rukan sammen med
farmor, mamma , 4 tanter og 4 kusiner
(vår årlige mor-datter tur)

Her har jeg brukt rubons fra Nille, sløyfe fra Europris, charms
fra kuttut og rose fra WO.Motivet har jeg funnet på nettet (farget med promakers)
Med dette kortet, ønsker jeg å delta på disse ut ordringene:
cute card Thursday-ikke punch eller die cut
pennys challenges -rosa og grønn
sentimental Sundays- inspirerende ord

Til alle dere scrappe damer der ute, vil jeg bare si :
EN JOY YOUR DAY
Ønsker dere alle en flott helg :-)

7 kommentarer:

  1. Så herlig skillpadde kort!

    Ønsker deg og familien en fin helgetur!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. This is so cute! I love that little turtle! Thanks for playing along with us at Penny's. Good Luck!

    ~Courtney~
    PPCC DT

    SvarSlett
  3. Kult kort!!
    God tur og kos deg med familien:)
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Very cute! I love your coloring and the charm is the perfect touch.

    Thank you for joining us for the Sentimental Sundays challenge. I hope you will join us for our new challenge on Sunday.

    Cheryl
    http://shestamps.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. enkelt og bare så utrolig søtt.
    klem

    SvarSlett
  6. Så herlig motiv Lena!!!
    Og fargene passet veldig fint, søtt kort :-)
    Håper dere får en super helgetur med familien.
    Klem Guro

    SvarSlett
  7. Så herlig et kort!! Nydelig den lille charmen! Håper du hadde det fint i helgen, du har ikke vært så langt fra meg!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)