Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 16. november 2010

Julekort med masse snø

Dette korte har vært oppi søpla sikkert tre ganger,
men har blitt fisket opp og endret på gang etter gang.
I siste runden ble den utsatt for en aldri så
liten snøstorm! ....å slik ble den til slutt!
Perle pynten er hjemmelaget.
Alle kantene har fått seg en omgang med stikkels.
Dette snø kortet sender jeg til disse utfordringene :
Totally gorjuss  tradisjonelle julefarger
Nordsalten-hobbyklubb  Inspirasjons bilde (Engel)
Sukkersøtt.  jul og advent

Setter stor pris på alle hyggelige spor :-)
Ønsker dere alle en fortsatt god uke :-)

14 kommentarer:

  1. Kasta du dette nydelige kortet?????? Bra du henta det opp igjen, for dette er jo NYYYYYDELIG.
    Så fint med all "snøen" :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Snøstormen gjorde susen!Synes det ble skikkelig lekkert jeg!Ordentlig julestemning i kortet!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig det ble da, bra at du ikke kastet det til slutt;)
    Lekkert med all snøen og det store hjertet er så fint!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  4. Åh,,,, denne var bare super flot lena, sååå smukke detaljer.

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert kort, så bra du tok til vettet og hentet det opp igjen, hihi :)
    Veldig fint med all snøen.

    Ha en fin dag :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  6. Så koselig og flott kort. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  7. Gorgeous card, the detail is just stunning ! Thanks for joining us at ABC Challenge. Sue C

    SvarSlett
  8. I søpla?!
    Værste jeg har hørt! Dett er jo et kjempefint julekort Lena!
    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelig glittrende julekort....
    Klem.

    SvarSlett
  10. Kjempeflott julekort! Fint med all snøen på. Nydelig motiv og flotte hjerter.

    Ha en fin dag!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  11. Hei Lena!

    Du er da ikke riktig klok som kaster et så fint kort - men, jeg må inrømme at jeg har kort som jeg har kastet i søpla fordi ingenting føltes riktig.

    Likte så godt snøen rundt om kring på kortet. Det ble veldig vinterlig og julete på en gang! Hærlige farger også og jeg likte det store hjertet.

    Klem

    SvarSlett
  12. Dette er jo alldeles nydelig! Skikkelig julestemning her!
    Takk for at du deltar hos sukkersøtt.
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  13. Nydelig kort.. Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring.

    Hilsen Marielle J.

    SvarSlett
  14. Lekkert kort, godt det ikke ble kastet på ordentlig!
    Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    God søndagskveld til deg!
    ♥ Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)