Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 28. november 2010

kuvær esker

På fredan var det Skedsmo treff igjen :-)
Det ble en trivelig kveld med mange
scrappeglade damer :-)
I tillegg til noen kort, fikk jeg også laget disse
små kuvær eskene. De skal på bordet
selveste julekvelden :-)
Har tenkt til å fylle dem med godis :-)
Esken er laget med en QK dais.
Engelen fant jeg hos Nille.
Båndet er fra Panduro.
Disse eskene ønsker jeg å sende til følgende utfordringer:
Sukkersøtt  lag pynt til advent eller jul
Nordsalten hobbyklubb  innspirasjons bilde med en engel
One stitch at a time  glitter og bling
og til slutt i denne vente tid, sender jeg denne til Scrappekammeret


Ønsker dere alle en flott og kreativ uke :-)

23 kommentarer:

  1. Og de eskene var superfine. Høres ut som dere har det gøy på Scrappetreff, så tror jeg må henge meg på en gang....
    Ha en fin søndagskveld!

    Klem fra Macki...

    SvarSlett
  2. Halloisen og takk for sist! Så det var sånn eskene ble til slutt altså. Kjempeflotte! Lurer på om ikke det blir esker som bordkort i år hos oss og.
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  3. Disse eskene er kjempefine; så hyggelig med slike bordkort, Lena.
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  4. These are BEAUTIFUL I used to have Cherub heads like that just loved them!

    Liz xx

    SvarSlett
  5. Dette var vi jo enige om på fredag, de ble kjempefine!:)
    Særlig med litt mindre glitter...
    Ida

    SvarSlett
  6. Oh wow !! They are beautiful.

    Thankyou for sharing with us at OSAAT for the bling it up challenge. Good Luck !

    Choccy x

    SvarSlett
  7. Kjempefine jule esker du har laget Lena!
    Smart ideè:-) Nydelige engler! Er bare så imponer over alt fint scrappestæsj du finner på Nille:-)..må litt oftere innom der tror jeg.

    Ha en fin adventstid!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Nydelige esker - og så hyggelig å få en sånn ved siden av tallerkenen sin, da!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb, lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  9. Å, var det det du skulle bruke eskene til, du var ikke på plassen din da jeg var og kikket på hva du holdt på med! Kjempekoselig ide. Kommer nok kanskje til å stjele den, ja. Så hyggelig treff på fredag, igjen. Bare gleder meg til de neste. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  10. Kjempefine esker... Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring. Lykke til.

    Hilsen Marielle

    SvarSlett
  11. åh.... hvor er de dog lækre

    100000 tak for at du deltager på NSHks udfordring

    klemmmm

    SvarSlett
  12. Disse ble skikkelig flotte. De blir nok ordentlig fine på å pynte med på bordet. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  13. så lekkre esker! kjempe fint pyntet med engelen! takk for du deltar hos sukkersøtt :)
    Klem, Ane!

    SvarSlett
  14. De var utrolig flotte. De vil nok pynte opp på et julebord.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og lykke til :o)

    SvarSlett
  15. Perfect lil gift boxes all ready for christmas - they look fab! Thanks for joining us at Crafty Creations this week! bx

    SvarSlett
  16. wow what gorgeous creations! Thanks for joining in the Glitter challenge this week at One Stitch at a Time! Gemma :)

    SvarSlett
  17. Nydelige esker, så fint dekorert :)
    klem :)

    SvarSlett
  18. Nydelige esker som er flott pyntet! Fin ide med å ha de som pynt på bordet!

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  19. beautiful boxes, thanks for joining us at OSAAT this week

    SvarSlett
  20. Vilka snygga askar och vilken bra idé.
    Ha det bra........

    SvarSlett
  21. Takk for sist! Det var kjempekoselig å prate med deg!
    Eskene ble så nydelige!
    Klem

    SvarSlett
  22. de eskene var skikkelig søte, kjempegod ide, det med litt godt i til gjestene, den tror jeg jeg tar med meg:)
    Klem Maya

    SvarSlett
  23. Nydelige esker du har laget! Herlige mønsterark ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)