Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 7. november 2010

Scrappekammerets skisse

Scrappekammeret har en skisse utfording på gang.
Måtte bare prøve meg på denne :-) Jeg har vridd litt på den,
å endte opp med denne lo'n av min yngste datter :-)
Disse hestene fant jeg blant masse små dubbiditter
fra min manns barndom! Tror att den har sittet på ett
klesplagg en gang i tiden.
En ødelagt sheriff stjerne har også funnet vegen
til denne lo'n :-)
Noen gammle brads har fått en omgang med en biff hammer!
Bokstavene er QK, som er stanset ut i mose gummi.
Revolveren er fra Kuttut.

Tusen takk for att du tok turen innom :-)
Ønsker dere alle en flott søndag :-)

8 kommentarer:

  1. Hei Lena! Knalll tøff, denne LOen! Ingen tilfeldigheter her nei! tøft at du til og med hadde banket med hammer på splitt bindersene. Og stilig med den gamle hesten og stjerna du har brukt! Super kul LO! Ha en flott kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO du har laget, Morsomt med all cowboyrelatert pynt. Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Tøff LO, Lena. Likte godt de brad'sene du har hamret med biffhammer :-) Bra idé !!
    Ha en flott uke :-)

    SvarSlett
  4. Denne var jo kjempetøff, flott og skikkelig stilig :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. Fy fela!! Denne var kjempe stilig!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  6. Herlig LO! Nydelige farger og stilig bilde! Likte godt pynten din, og spesielt godt biffhammerens oppgave i det hele ;) hehe :)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott LO Lena!!! Så flott med alt gullet, digger effekten.
    Herlige detaljer som alltid :-D
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  8. Hei på deg! For en stilig LO!!
    Ta en titt i Scrappekammer
    bloggen :-)

    Klem
    Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)