Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 23. mars 2011

Du er unik

Her har jeg laget ett kort etter skissa til Sukkersøtt
Jeg har brukt glitter ark fra Nille,
blomster fra WO.
Charms fra Kuttut,
en liten kake serviett
og en hjemme laget tyll blomst.
Sender dette korte til disse utfordringene:
abc  tekst
Crafts and me  lag hva du vil
A spoon full of sugar  rhinstone,bånd og blomster
Stamptacular sunday  tekst
One stop  bling
-------------------------------------------------
Nå smelter det godt på Bjørkelangen om dagen :-)
å nok en gang har vårtegnene begynt å melde seg :-)....
slik som gjørmete smårollinger som bare eeeeeelsker
å lage gjørme egler :-)
Nyter deilige solfylte vår dager :-)

12 kommentarer:

  1. Dette var bare helt nydelig Lena:-)

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Lena! Kjempe flott tyll blomst, fine farger og søtt motiv!!
    Skal si det har smeltet mye snø de siste dagene:-) Eneste som ikke er fint...det hjelper ikke å vaske bilen..like møkkete etter to minutter på veien. Ja, ja, fint vær er det i hvertfall:-)

    KLem Laila.

    SvarSlett
  3. For et lekkert kort, Lena:O) Nydelig løsning på skissen, flotte ark og farger, og den blomsten er rålekker!
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  4. Så snyggt och vilken fin tyllblomma.
    Ha en bra dag.....

    SvarSlett
  5. Nydelig kort, og så flott den blomsten du har laget er. Jeg gleder meg også over snøen som smelter. Var en tur ute i sted og kjente hvor deilig det er. Nå skal jeg snart gå ut tur med min firbente bestevenn. Hun blir nok snart veldig lykkelig.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott, Lena. Det er så stilig med den svarte rammen du bruker her, og blomsten er supernydelig, med perlenåler og alt !

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, flott blomst, fine ark og farger.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, klem fra Merete

    SvarSlett
  8. Nydelig kort!! Flott motiv og nydelig pyntet som alltid!!

    Ha ei fin helg:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  9. very nice work ,,thanks for joining us at I ♥ promarkers -Kate

    SvarSlett
  10. A fab card, gorgeous image. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.

    Julie W x

    SvarSlett
  11. Digger tyllblomsten! :)

    SvarSlett
  12. Lovely, lovely card. Great embellishment. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)