Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 14. mars 2011

En liten fargerik kalender

Denne lille fargerike kalenderen lagde jeg på Drømtorp :-)
Selve plata er stanset ut med en TH dais.
Kalender arkene har jeg funnet på nettet.
De store røde perlene var en gang bordpynt fra Nille.
Der kommer også de røde bling steinene fra.
Har brukt charms fra Kuttut og blomster fra WO.

Sender denne kalenderen til disse utfordringene:
Alys  lag hva du vil
Paper romance  bruk flest mulig farger
-----------------------------------

14 kommentarer:

  1. Denne var kjempefin :) så fin perlepynt :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så herlig, sier det igjen du er super med knalle farger:)

    SvarSlett
  3. Nydelig kalender du har laget. Du var skikkelig produktiv på treffet.

    SvarSlett
  4. Gorgeous project... Thank you for joining us at Alphabet the week
    Hugs
    Tamara

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kalender, Lena ! Du produserte mer på treffet enn jeg klarer på flere måneder.. sukk..
    Flink, du !
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  6. Så nydelig denne også ble Lena!!
    Du lager så mye fint atte:-)
    Slo meg til gangs på Ski med alt du lagde.
    Ha en fin og kreativ uke videre!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Beautifully done! Thank you for sharing this and playing along at Paper Romance!

    SvarSlett
  8. Liten, søt og fargerik,lager så mye fint du Lena.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Wow!! Så flott kalender! Kjempstilig med de røde blingsteinene!

    Ha en fin dag:)
    Klem Mette

    SvarSlett
  10. Så flott den var...
    Herlige farger..
    Hyggelig at du vil være med på candy'en min.
    Lykke til.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  11. I love this project! Great colors. Thanks for joining us at Digi Doodle Shop's best
    Hugs,
    Julie

    SvarSlett
  12. Really beautifull :) thanks for joining the Paper Romance Challenge :)
    hugs Ria

    SvarSlett
  13. Lovely work! Thanks for taking part in the Alphabet Challenge xx

    SvarSlett
  14. What an awesome little canledar, love it! Thanks for joining us at SG!
    xxAutumn

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)