Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 26. mars 2011

Godis poser til fire små

Nå nærmer det seg storinnrykk her i huset,
å jeg har laget godis poser til fire små :-)
Som i de fleste innleggene mine, så er også
disse små prosjektene med på en utfordring :-)
Denne gangen sendes den til månadens utmanig,
der de ville se denne søte frøkena :-)
Jeg farget henne med promakers :-)
De ble veldig enkele, men ganske søte :-)...
å ungene er vel mere opptatt av det som er inni!
Ønsker dere alle en strålende lørdag :-)

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Stort tack från Månadens utmaning för att du vill delta med dina festliga godispåsar!
    Lycka till!

    SvarSlett
  2. De var kjempesøte. Tror barna ser at det er pent selv om de nok er ærlige og snakker mest om det som skal spises. Så søtt stempel. Ønsker deg en fin lørdag.

    SvarSlett
  3. Veldig søte godis poser:-)
    Yammy innhold også..faller nok i smak!
    Ha en fin lørdag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Disse var kjempesøte, Lena !
    Liker innholdet godt og jeg :o))

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Disse var jo kjempe søte!!! Tror nok desverre også at jentene er mer interesert i innholdet!!!For en flott ide......
    Ha en super fotballkveld.......

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  6. herlige godteposer, du er bare så kreativ. Takk for hyggelig melding, koselig å bli husket på Takk.
    Klem.)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Hei Lena. takk for sist. hyggelig å ha blitt kjent med deg:) Godis posene var kjempesøte. De vil jeg tro falt i smak. Ha en fin uke:) Nina

    SvarSlett
  9. Såååå søte disse godis posene er!! Motivet var utrolig søtt:))

    Ha ei fin uke:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  10. Så søte de ble :)

    SvarSlett
  11. Det var verkligen söta påsar! Tack för inspirationen!

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)