Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 31. august 2011

Vintage konfirmasjons kort

Her er ett konfirmasjons kort som jeg har laget
på bestilling. Ble litt vintage denne gangen,.....
å nok en gang har jeg brukt disse TH daisene
og filmstripa :-) Teksten er fra Kort og Godt.
Har også brukt QK fotball og charms fra Kuttut.
Bokstavene har jeg stemplet og puncha ut.

Sender dette kortet til disse utfordringene:
Nordsalten-hobbyklubb  Vintage
Anonyme scrappere  lag hva du vil
Scrapperiket  sverting og riving i kantene
Incy wincy designs  dimensjen og perler
Creative inspirations paint  mange lag
2 sisters  gutter og deres leker

Så håper jeg att konfirmanten liker kortet :-)
Ha en flott Onsdags kveld :-)

11 kommentarer:

  1. Kjempe stiligt guttekort du har laget :) Kanon fint!

    SvarSlett
  2. Wow vilket underbart kort!!!
    Ha det gott........

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Så nydelige kort du har laget siden sist jeg var innom på besøk, stilig dåpskort, lurt å ha mange sånne QK ting, blir så fint.
    Koselig at du vil være med på candyen min:)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kort du har laget Lena!!!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort, liker detaljene på det og særlig hvordan du har laget navnet i firkanter nedover.
    Klem

    SvarSlett
  6. Dette var et skikkelig stiiiilig konfirmasjonskort :))
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett
  7. This is just so pretty thanks for joining us at Incy Wincy this week
    hugs Nikki & The DT

    SvarSlett
  8. Skikkelig stilig guttekort! :)

    SvarSlett
  9. Ordentlig stilig og tøft kort.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)