Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 17. november 2011

Pose kort med engler

Da vi var på Ski treff lagde jeg dette pose julekortet.
Er kanskje på tide å få blogga det nå ;-)
Fant ut att det passer inn i Kort o manias utfordring om
å dekorere en pose.
Sender den også til:
Delightful sketches  Bingo (ribon,tag and punch)
Rubys rainbow  noe med vinger

Da er det snart helg igjen. I morgen har jeg fri
.......eller......ikke helt, for hus og klær skal vaskes.
Godt å slippe slike ting etter en lang arbeids da, å
deilig med helge i reint hus :-) En travel helg står foran
døren, med ikke mindre en fire familie medlemmer som
skal feires (inklusiv  min eldste datter som fyller 21 år)
Kos dere i helgen damer :-)

11 kommentarer:

  1. Nydelig posekort!
    Dette englemotivet er en av mine favoritter:)

    God helg, klem

    SvarSlett
  2. Så vakkert med de englene.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig posekort du lagde, Lena. Flott både foran og på bakside, med nydelig vers.
    Ønsker deg en flott helg med masse feiringer :-)
    Klem
    T.

    SvarSlett
  4. this is so strinking and beautiful!

    love your vintage-style!

    thanks so much for playing along with us at Ruby’s Rainbow Challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    SvarSlett
  5. This is so beautiful, I love the vintage style! Thanks for taking part in Ruby's Rainbow Challenge xx

    SvarSlett
  6. Nydelig posekort med engler. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  7. Nydelig pose, kjempefine farger og flott pynting, teksten din er så fin. Kos deg med familie og feiringer.
    God helg.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Fabulous card

    Thank you for joining us this time at Ruby's Rainbow, hope you will join us again soon xx

    SvarSlett
  9. Nydelig kortpose i flotte farger, og nydelig pyntet. Enkelt og elegant!
    og fin tekst:)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  10. Kjempefint posekort Lena.
    Jeg får si God Helg "litt" på etterskudd jeg vel, siden jeg ikke fikk gjort det før helgen, mener jeg... hi, hi
    Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  11. Dette vsr et utrolig nydelig vintage julekort og fin måte å bruke pose på. Jeg liker fargene du har valgt godt - de gir liksom et litt sart preg på julekortet. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)