Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 20. desember 2011

Noen i sisteliten merkelapper

Her kommer ett i sisteliten prosjekt,
som jeg sender til "I sisteliten prosjekt"
Det flotte tekst stempelet kom i en
herlig candy pose fra snille Angella.
Tusen takk :-)
Sender den også til:
Trykk pressa hvitt på hvitt

I år er alle pakke lappene hjemmelagde,
men ikke alle er like kompliserte.
Disse her var egentlig veldig enkle å lage :-)
På noen har jeg bare stemplet en fin tekst.
Tror jeg er i mål med både kort og pakke lapper
nå, men har fremdeles ting liggende ublogga.
Rekker ett innlegg til før jul ;-)
Ha en fin kveld :-)

12 kommentarer:

  1. Nydelige pakkelapper du har lagd.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Beautiful tags, thanks for playing along with us at CCCB!

    SvarSlett
  3. These are beautiful!! Thanks so much for playing along at CCCB ... God Jul!

    SvarSlett
  4. Flink du er, Lena, disse er nydelig !
    Ønsker deg og dine en GOD JUL :-)
    Klem
    T.

    SvarSlett
  5. Kjempesøte med herlige juleord på, lekkert papir :)

    Takk for et kreativt bidrag til Scrappekammeret

    SvarSlett
  6. Vilka snygga klapplappar!
    God Jul God Jul...

    SvarSlett
  7. Så nydelige hjerte pakkelapper Lena! Imonert over at du ahr laget alle pakkelappene for i år...det har ikke jeg, kan du si....brukt stortsett sånne klistremerke lapper jeg,hahaha! Men en kjempe idé på resteark da! Hvis jeg klarer å begynne litt tidligere med juleproduksjon neste år så kanskje jeg kan gjøre det samme....kjenner jo at jeg blir inspirert når det blir så fint og koselig!Tør nesten ikke si det høyt eller tenke det...men vurderer hjertebodens julekort produksjons oppfordring for 2012....men vi får se....tror jeg vil slite litt spes fra april til august! ;) Ønsker deg og dine en koselig jul! Klem

    SvarSlett
  8. This is gorgeous.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    SvarSlett
  9. Wonderful tags. Thank you for joining us at Creative Craft.
    Nikki x

    SvarSlett
  10. I siste liten eller ikke, pakkelappene er så lekre, Lena!!
    Tusen takk for at du deltar hos Trykkpressa!!
    Klem, Wenche :)

    SvarSlett
  11. These are beautiful! I love the detail in the hearts and those flowers!! Thanks for joining creative craft challenges!

    SvarSlett
  12. Åhh!! Underbara!! Tack för du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)