Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 19. oktober 2012

Trick or treat

Jeg pleier å lage minst ett Halloween kort i året.
Disse blir aldri sent, men jeg pynter opp med dem
her hjemme :-) Denne gangen har jeg brukt ett
digital stempel som jeg har hatt liggende ferdig farget
i sikkert to år :-S .....så da er det på høøøøy tid
å få det på ett kort ;-)

Sender dette kortet til:
Shopping our stash.  knask eller knep  
Love to create  knask eller knep
Ther she goes halloween
Cards and scrap brads (De tre orange
prikkene på motivet er brads)

Da er det bare å pakke til treff i kveld :-)
Ønsker dere alle en flott helg :-)

20 kommentarer:

  1. Beautifully made card ... Many thanks for playing at Papercraft Star this week!

    SvarSlett
  2. what a fun and fabulous card, i looooooooooove those awesome witchy shoes, need to get me some o'those! thanks for SHOPPING YOUR (halloween) STASH with us this week!

    SvarSlett
  3. Så moro og kreativt kort. Håper du har hatt en kreativ fredag!!! God helg.

    SvarSlett
  4. Super cute card!! Thank you for joining our DCD challenge.

    Veronica

    SvarSlett
  5. Cute witches feet Lenas... lots of little details to look at too!
    Welcome to the "Which Witch is Which?" Challenge - and I hope I see you again next week at Craft Your Passion!

    ~ginny
    CYP Design Team
    RubberMAD
    www.ggetty.blogspot.com

    SvarSlett
  6. A very fun and delightful Halloween card and I love all the fabulous embellishments! Great image too! Thanks for joining us at Lexi's Creations for our 'Halloween' challenge.

    SvarSlett
  7. Du er så allsidig du Lena, Halloween kort har jeg aldri prøvd meg på. Sikkert fordi jeg ikke har noe forhold til den tradisjonen.
    Kortet ditt ble tøft og morsomt.
    Ha en fin lørdag.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Hi. What a great image for Halloween. Fab papers and design.
    Thanks for sharing at Lexi's Creations.
    Love Sandra xx

    SvarSlett
  9. What a great Halloween card!!! Super cute!!
    Thanks for joining us at DCD this week!
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    SvarSlett
  10. Terrific, loving the witch's legs. Thanks for joining us at Alphabet Challenges for our Spooky challenge. Caz

    SvarSlett
  11. wawww hvor er den flot♥

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring-
    knusss♥

    SvarSlett
  12. I love the shoes & stockings - and that sweet cat :)
    Thanks so much for playing Trick or Treat with us at Shopping our Stash this week!!

    SvarSlett
  13. Super Cute! Thanks so much for joining us this week for our "Trick or Treat or Something Sweet" Challenge at Love to Create. Please Come back and play with us again soon!!

    Many Blessings,
    Tina

    SvarSlett
  14. Koselig å være litt innom blogger igjen, har hatt en laaaang pause. Men har laget mye, bare ikke tatt meg tid til å blogge. Har rett og slett ikke hatt den tiden. Men nå skal jeg prøve litt igjen. Har bladd meg nedover hos deg, nysgjerrig på hva du har holdt på med. Og du er kjempeflink. så mye flott i bloggen din. Halloweenkort har jeg laget en gang, det har jeg fremdeles liggende. Feirer ikke slikt, og da har jeg heller ingen å sende til! Vi sees på neste treff, jeg skal være med på de to i november.

    SvarSlett
  15. What an awesome card with that great stamp...thanks for playing with the Divas!
    xxx Margreet

    SvarSlett
  16. Fabulous, love the design...thanks for joining us at Divas!
    Helen x

    SvarSlett
  17. I really like your layout. Such a fun card.

    Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.

    Mari

    SvarSlett
  18. Great card! Thanks for taking part in the Alphabet challenge xx

    SvarSlett
  19. What a fun image! Thanks for joining the challenge at Forever Friends, Lisa (DT) x

    SvarSlett
  20. Sikke et fint Halloweenkort.
    Tusind tak for du deltager i udfordringen hos Card and scrap.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)