Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 17. april 2013

Kort med foto stempel og papir rester

Her har jeg laget ett kort med foto stempel,
som er jubeleums oppgave 8 uke 3 inne hoss Trykk pressa
Det er i allefall ganske så findetaljert dette stempelet,
å det nærmeste jeg kommer ett slikt stempel i stæsje mitt. 
Sender også kortet til:
Scrap-creations blomster
Natalie and amy  monokromatisk
One crazys tamper  black,white and blue

Ha en fin kveld :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempefint kort Lena, likte veldig godt den sløyfeordningen din :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Wonderful card, thank you so much for playing along with Natalie & Amy's Challenge! xx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)