Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 6. mai 2014

Cupcakes veske kort

 Denne vesken laget jeg fra ett mønster på min Cameo.
Stempel motivet vet jeg ikke helt hvor jeg har fra, men
jeg har farget det med promrakerne mine, å gitt dem ett
glitter dryss på toppen :-)


Sender dette kortet til:
Passion for promakers mat
Perfectly rustics  bling og glitter (glitter on the cupcakes)
http://www.throughthepurplehazechallenges.blogspot.no/ ikke firkanta

Da er det skole dag på meg :-)
Ha en fin dag der ute !

14 kommentarer:

  1. Absolutely beautifully made, what a handbag that would be.....very nice indeed...

    Fiona DT
    TTPH

    SvarSlett
  2. Such cute creation you have made. It's totally adorable. A wonderful design. Thanks for playing with us over at Passion for Promarkers this week.
    Love n hugs
    Marie

    SvarSlett
  3. I just love this cute little purse. You have done a great job, and who doesn't like cupcakes??!! Thanks for playing with us at TTPH and good luck.

    Lori PT

    SvarSlett
  4. Kjempefint veskekort!! Flink til å bruke Cameon er du og:-)...blir sååå fint altså:-)
    Ha en fin kveld!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Great handbag card, Lena! Love the yummy image, bright papers and brilliant design! Thanks for joining us this week at Passion for Promarkers! Lisa x

    SvarSlett
  6. Så stilig :)
    Flinke deg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Cute bag card, love the rhinestone clasp. Thanks for joining us at Perfectly Rustics.

    SvarSlett
  8. Så flott dette var Lena!
    Fine farger og kjempelekkert design.
    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne måneden
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  9. Herlig veskekort, stilig detalj med de perlene som plukker opp igjen prikkene på mønsterarket :) Takk for at du deltar hos Through The Purple Haze denne uken :)

    Lisbeth, DT

    SvarSlett
  10. Gorgeous handbag, such a unique design. Thanks for joining the fun at TTPH.xx

    SvarSlett
  11. Wow, fab shaped card :) love it and the colours :) thanks for joining us this week over at Through the Purple Haze challenges.
    Eithne DT

    SvarSlett
  12. What an unusual project! Love this!!
    Polka dots are always a winner, and when paired with ice cream.. come on!! LOVE!!

    Thank you so much for joining us over at Passion for ProMarkers this week! xo

    SvarSlett
  13. Hi Lena, what a fantastic shaped card. I love the yummy image and your colouring is fab. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)