Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 11. juni 2014

Liten eske med scrappe gods

 Denne lille esken med scrappe godis laget jeg til en
kollega som en liten sommer hilsen.
Esken er fylt med brads, charms, små stjerner og ett 
lite stempel. Bildene ble ikke så kjempe gode, men jeg
rakk så vidt å knipse ett par før jeg tok med med
meg esken på jobb.

Sender den til
 Storyteller norge sommerblomster. Det ble ikke plass til så
mange blomster på denne lille boksen, men den røde blomsten er
fra Storyteller.
Papirdokkene  vintage
Kort o mania alt er lov
Craft my life alt annet enn ett kort

Ønsker dere alle en fin sommer uke :-)

6 kommentarer:

  1. Så herlig eske med skatter, tenker nok det var en som ble glad:) Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping:)

    SvarSlett
  2. Så stilig og så fin liten sommer gave.
    Du er så snill.
    Takk igjen for hjelp ang min silhouette igår.
    Snille deg :)
    Og takk for at du deltar hos Storyteller.
    Klem Connie
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Så koselig å gi bort en slik eske! Kjempeflott var den! Takk for at du deltar i utfordringen hos Storyteller!

    SvarSlett
  4. Nydelig dekorert eske. Tenker mottakeren ble glad for denne. Tusen takk for at du deltar i Storytellers utfordring, Lykke til, klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Vakker eske! <3
    Heldig er den som får denne eska fylt med scrappegodis!!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene. Klem :)

    SvarSlett
  6. Stunning altered box, I adore the colours & elements...Simply Beautiful... Thank you for joining us at Craft my life... Hugs May x x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)