Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 21. desember 2014

Julepynt / jule tag


Jeg har prøvd meg på å lage julepynt med TH skøytene.
Lenge siden de har vert i bruk, så det var på høy tid å få
børstet av litt støv ;-) 
Er ikke helt sikker på om den havner på juletre eller på 
en julegave.


Rosetten har jeg brettet selv. Hjertene som jeg har brukt
her kommer fra Storyteller.


Sender den til:
Trykkpressa Julebrett (Rosetten er min bretting)
Scrappelyst  Julepynt


Avenue 613.  Vinter og snøkrystall
Christmas cards all year round  julekort med fasong
Craf and smash.  Is og snø og jul

Med dette Ønsker jeg dere alle
en riktig flott julefeiring.


Her er det min yngste datter som setter på julestjerna.

Kos dere masse i jula :-)




14 kommentarer:

  1. Så stilig Lena :) Kjempesmart.
    Lenge siden jeg har brukt min skøyte dies også. Men lagde opp noen i fjord, som henge på juletreet.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul.
    Tusen takk for at deltar hos Storyteller.
    Juleklem fra Connie

    SvarSlett
  2. Beautifully Crafted! Thanks for stopping by our house here at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    SvarSlett
  3. Ihhh, så fint et skøjtesæt!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Glædelig jul,

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  4. What a wonderful idea. Thanks for entering The Glory of Christmas challenge 49 and CCAYR December challenge with your lovely crafting, Hazel , DTs - you could also enter this into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see it there too. x

    SvarSlett
  5. Beautiful. Love your colour pallet! Thank you for sharing with us at the Glory of Christmas. - Myrna DT

    SvarSlett
  6. De skøytene ble kjempelekre! ♥ Jeg hadde hengt dem på en vegg eller en dør, slik at man kunne sett på dem ordentlig. De er veldig dekorative i seg selv.

    SvarSlett
  7. spectacular!!!!!wonderful. thanks for sharing on craft and smash

    SvarSlett
  8. Så flott tag!! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.
    Klem, DT-Bente

    SvarSlett
  9. Nydelige skøyter!
    Takk for at du deltar i Ett Trykk sin desemberutfordring, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  10. Nydelige skøyter.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  11. Lekre pyntede skøyter. Takk for at du deltar hos Scrappelyst og Storyteller :)

    SvarSlett
  12. Kjempelekkert bidrag. Dessverre deltar du i for mange utfordringer i henhold til reglene hos Scrappelyst. Bidraget ditt vil dermed ikke telle med. Du er naturligvis velkommen til å delta med andre bidrag.

    Reglene våre finner du her:
    http://scrappelyst.blogspot.no/p/regler.html

    Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  13. Wow, this is outstanding. Love the colors and the embellishments. Thank you for for joining our challenge a couple of weeks ago at 613 Avenue Create. There still a bit of time to join our latest Challenge so, don't forget to link up your projects before the end time today...Have a wonderful New Year!

    JO ANN
    http://jatterbrycreations.blogspot.com

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)