Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 27. mars 2015

Tennårings kort


Så var vi kommet til Trykkpressas bursdags utfordring
nr 28 :-) ....å her skal det glittre! Da passer jo dette kortet
godt inn. Det laget jeg på oppdrag fra min yngste datter.
Korte måtte ikke være for søtt og jentete! .....å rosa måtte
jeg for all del holde meg unna. (for att korte skulle
passe til Ida) Jenta er musikalsk
så derfor valgte jeg å dra inn dette som ett element.
For å gi kortet en liten "glam" faktor, så har jeg brukt
litt gull glitter tape. (Ser att jeg har fått med en ekstra
liten bit ved sko tuppen!...men kortet er ute av døra, så
da må jeg nøye meg med de bildene jeg har.)


 På innsiden har jeg laget en penge lomme.
Jeg har fått brukt litt rester på dette kortet også :-)
Jeg syns det er gøy å kunne sette i sammen mange
forskjellige design papirer.


Jeg sender også dette kortet til:
Littel red wagon Stjerner

Da må jeg kaste med over hus vask, rydding og påske pynting
for i kveld blir det stor innrykk :-)
Ønsker dere alle en flott helg :-)

10 kommentarer:

  1. WOW for et fantastisk kult kort du har laget! Det var bare helt magisk!

    SvarSlett
  2. Stilig kort Lena.
    Så kreativt og lekkert pyntet.
    Ha en fin bursdagsfeiring og en fin påske.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Such a cool card. Love the sneaker. Thanks for playing along with us at LRW!!

    SvarSlett
  4. I am so impressed with your card! You certainly made a clever one for the LRW challenge!

    SvarSlett
  5. I love it!! So neat, great elements !!

    thank you for sharing with us at Die Cuttin Divas!
    Shelly

    SvarSlett
  6. Wow, there's a lot going on on this card! Love that sneaker!

    Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week!

    Evelyn

    SvarSlett
  7. This is such an amazing card! Love all the details you added and the colours! Thanks so much for joining us at ScrapbookerPhD! DT Karla

    SvarSlett
  8. What a fabulous card!! Love all the details!! ! Thanks for joining us at DCD this week!
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Så utrolig stilig! Nei, alle jenter er ikke rosa, heldigvis :) Dette var knalltøft og lekkert på en gang!
    klem Unni

    SvarSlett
  10. Så tøfft kort. Digger skoene.
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)