Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 11. april 2016

Ett enkelt bryllupskort i western stil

 
Her har jeg laget ett super enkelt bryllupskort i western stil.
Kortet er ikke nyprodusert, men u-blogga. Lager mere enn
hva jeg har tid til å blogge ........så tom på blogg mat, det blir
jeg ikke med det første :-) Jeg var fornøyd med det da jeg laget
det, men når jeg ser på det nå så er jeg ikke helt sikket på det
lenger........men helt på jordet er det da ikke.

 
Kortet har fått en enkel innside med to hjerter på.

 
Dette bryllupskortet sender jeg til:
 
Hobbygarasjen  Bryllup
Brown sugar Alt er lov
Crimbo-crackers  Embossing
 
Ønsker dere en fin mandags kveld :-)
 

5 kommentarer:

  1. Digger kortet ditt. Kjekt å se andre stiler og så herlig med de støvlene i hjørnet.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Jeg må slenge meg på digger! Skikkelig fint oppsett og nydelig pyntet :) Føler at jeg går på "repeat" når det gjelder oppsettene dine, men du er vannvittig god på de, så det må gjentas :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Digger det jeg også! Skjønner ikke hva slags briller du ser kortet med nå, hvis du ikke er helt fornøyd lenger! Du har all grunn til å være fornøyd med dette kortet!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. flott gjennomført! kjekt å se litt annerledes. veldig kult. takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  5. Flott kort med et spennende oppsett :o)
    fint inni og :o)
    Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. Klem pia

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)