Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 12. april 2016

Til gutte komfirmanten

 
Her kommer ett rykende ferskt kort med en konfirmant
kar fra North Star stamps. De har i disse dager en konfirmant
utfordring på gang , så da sender jeg dette kortet dit.
Jeg merker att det er lenge siden tusjene mine var i bruk, men
det var faktisk litt moro å bruke den igjen.

 
Dette kortet sender jeg også til:
Papirlosjen Konfirmant
Kort o Mania Våren (For meg er våren bl.a tiden for
konfirmasjoner. En travel tid der mange kort skal lages.
I år prøver jeg å være litt i forkant med å ha noen
liggende på lur)
Kaboks  Konfirmasjon
Avenue 613  Ett guttekort
 
På tide å finne senga!
Ønsker dere alle en riktig god natt :-)
 

8 kommentarer:

  1. Excellent male card. Nice image, papers, and die cut. Thanks for sharing it with us at Tuesday Throwdown Challenge.
    Good luck. Hugs, Debi TT DT

    SvarSlett
  2. Stilig konfirmasjonskort i kule farger.
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Herlig og se at du har funnet tusjene frem igjen. Det ga et flott resultat. Tusen takk for at du scrapper med oss i kaboks :-)

    SvarSlett
  4. Stilig konfirmantkort. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  5. Great masculine card. Thanks for playing along with us at Tuesday Throwdown challenge!

    hugs,
    Pam
    TT DT

    SvarSlett
  6. Så kult konfirmasjonskort! Han er en kjekkas han karen der ;-) Tusen takk for bidrag til aprilutfordringen hos North Star Design :-)
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett
  7. Så kjekt at du har børstet støv av tusjene. Kult kort. Tusen takk for at du deltar i konfirmasjonsutfordringen hos kaBoks :-)

    DT Kristina

    SvarSlett
  8. Kjempeflott konfirmasjonskort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. DT - Ovedia Therese

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)