Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 15. juni 2016

Dåps-invitasjoner

 
Her har jeg laget dåps-invitasjoner til en liten polsk
kar. Dette er faktisk første gang jeg har laget invitasjoner,
men det er jo nesten som å lage ett kort da.

 
Jeg har laget vimpel/flagg med bånd og sugerør.
ønsker de denne gange å se sugerør, så da sender jeg
dåpsinvitasjonene over dilt :-)
 
 
Her står det en hel masse på polsk, ett språk jeg ikke
skjønner bæra av, men så lenge det gir mening til mottageren
så går det bra :-)

 
Jeg laget 6 kort, så det var en ganske overkommelig
jobb for en som ikke liker å lage likt.

 
Jeg sender også disse kortene til:
Hobbygarasjen Alt er lov
Kort o Mania Alt er lov
 
Ønsker dere alle en fin kveld :)
 

16 kommentarer:

  1. Så søte invitasjoner.
    Herlig bilde og fine detaljer.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Så flotte invitasjoner du har lagd Lena, søte detaljer og design.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Så koselig innvitasjon. Mye arbeid. Kjempefine. Takk for du deltar på Hobbygarasjens utfordring.
    Hilsen Lise

    SvarSlett
  4. Flotte kort. Likte godt den fine bamsen og sugerør med vimpel på
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. Flotte kort! Her ligger det mye jobb og kjærlighet bak!
    takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  6. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  7. Så fint. Takk for at du deltar på utfordringen hos Kort O`Mania. DT-Reidun.

    SvarSlett
  8. Så fin invitasjon! Lekkert med vimpel på sugerøret. Kjekt du deltar hos NSHK - #sugerør. Klem fra Ane-DT

    SvarSlett
  9. flotte invitasjoner du har lagd :o)
    Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. god sommer fra pia

    SvarSlett
  10. Så herlige invitasjoner! Søtt med detaljen med bamsen, som passet perfekt med lua med ører :)

    SvarSlett
  11. Very beautiful! Thank you for joining us at Craft Your Passion. We hope to see you again!
    ~ Bonnie DT

    SvarSlett
  12. Nydelige invitasjoner! Ja, det er vel som å lage et kort, men man skal jo lage så mange! 6 stk er mange nok med så mange flotte detaljer som dette :)
    klem Unni

    SvarSlett
  13. Koslige invitasjoner^^ Takk for at du deler de med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  14. Skjønne invitasjoner! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  15. Så flotte invitasjonskort du har lagd :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  16. Herlige invitasjoner, og herlig med det bilde av dåpsbarnet.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)