Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 8. september 2016

Rosa ugle tag

 
I dag har jeg laget en enkel tag med kina dies
og papir rester.

 
Jeg bomma litt sist, men denne gangen er jeg innafor :-)
så denne taggen sender jeg til Trykkpressa som vil se
tags denne gangen :-)
 
 
Her er baksiden på taggen.
Jeg har laget en lomme til kort
med skrivefelt.

 
Sender også denne taggen til:
 
Papirlosjen Bursdag
 
Ønsker dere alle en fin helg :-)
 

6 kommentarer:

  1. Love this and the little pocket is such a clever idea too! Really pretty tag/card.

    Thanks so much for joining us over at Cuttlebug Mania!

    Hugs

    Di xx (DT)

    SvarSlett
  2. Så kjempesøt tag - elsker ugler!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen inne hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  3. Incredible tag! I love your wonderful color combo for the tag. The papers are so awesome with the cute, cute, cute owl. Thank you so much for joining us and sharing your inspiration with us at 4 Crafty Chicks Birthday Challenge.

    Tamie DT

    SvarSlett
  4. Herlig tag, og rosa er bare lekkert. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin September utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  5. Flott tag, Lena!
    Og igjen kjekt med norsk deltagelse hos Cuttlebug Mania!
    Klem, Liv (Cuttlebug DT)

    SvarSlett
  6. Så søt tag du har laget! Kjempelurt med den lille taglommen på baksiden. Tusen takk for at du er med på Ett Trykk's septemberutfordring :-) Lykke til! Klem fra Cathrine- DT.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)