Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 12. oktober 2016

Halloween bokser med ny die

 
I dag har jeg laget en liten Halloween
boks med min nye boks die fra Ebay.
Denne er kjempe enkel å lage. Dien
kjøres to ganger og limes i sammen .
Ser for meg noen julebokser i nærmeste
framtid ;-)
 
 
 
Sender denne boksen til:
 
Kort o maia Bruk sløyfe
Crafty creations  Ikke ett kort
for a long tinme) Try it on Tusday Skumelt
Unicorn  Halloween
 
 
 
Så da er det bare å få laget en til
og håpe på att de flotte nabo frøknene
mine kommer på døra den 31.
 
Ønsker dere alle en flott Onsdags kveld :-)
 

11 kommentarer:

  1. What a fabulous die, love the Halloween box you have created. Great papers. Thank you so much for sharing with us at Unicorn Challenge. We would love to see you back with us again soon. Jennifer DT member xx

    SvarSlett
  2. A wonderful Halloween gift container, super Halloween images and details. Thank you for joining us at TioT's.
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Fabulous box and great die-love the papers and skeleton charm
    Carol x

    SvarSlett
  4. A gorgeous Milk Carton. Thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  5. A gorgeous Milk Carton. Thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  6. Wonderful gift. Thank you for joining us at TioT.

    SvarSlett
  7. Great project! Thanks for joining us at Unicorn, Claire DT x

    SvarSlett
  8. fin boks! takk for at du deltar ho scrap from your heart.
    DT Graciela

    SvarSlett
  9. Denne esken ble bare så knall fin, lurer på om jeg må få meg en sånn die selv. <3 <3 <3

    SvarSlett
  10. This is such as fabulous Halloween treat box, love the images and deails.
    Thanks for sharing with us at TioT
    Avril x

    SvarSlett
  11. Så flott Halloween boks Lena :-)
    Takk for at du deltok på utfordringen vår Halloween/Høst, og lykke til :-)

    Klem, Astrid
    DT-Scrap From Your Heart

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)