Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 26. mars 2018

3 søsken

 
I dag har jeg kost meg inne på rommet mitt :-)
Etter mye kortlaging, så har jeg igjen tatt meg tid
til å laget ett par lo'r.  Disse er til Albumet som
min sønn skal få når han fyller 30 i Oktober.
Jeg mangler 7 lo,er før det er ferdig.
Dette bilde er av mine tre barn som leker i hagen.
Det er en stund siden, for nå har minsten her fylt 18 !
 
 
Jeg har lekt meg med sjablonger på denne lo'n.
Det er lenge mellom hver gang de er i bruk, men
det var gøy å prøve seg igjen :-) Jeg ble innspirert
av utfordringen inne hos Scrappiness.
Den ene sjablongen laget jeg slev med hjelp av
en dies.
 
 
Sender denne lo,n også til:
 
Pile it on  Sirkler og firkanter
Crafty calendar Ha med en tag
 
Ha en fin kveld :-)

4 kommentarer:

  1. Wow, great scrapbooking page! I like the colors and the golden details :D Thanks for playing with us at Challenge up your life!

    SvarSlett
  2. Gorgeous layout design and detail.
    Thank you for joining us at Crafty Calendar Challenge.
    Hugs Julie xxx

    SvarSlett
  3. Great layout. Thanks for playing with us at Pile It On. Hope you will join us again on our current Challenge. Keti (DT)

    SvarSlett
  4. Så utrulig herlig layout:-) Og digger at du har laga stensil sjølv!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness:-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)