Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 22. oktober 2017

Juletag i tradisjonelle farger

 
Her har jeg laget en tag/kort til en helt spesiell gave.
Inne hos Kaboks ønsker de seg tradisjonelle julefarger,
så jeg sender den over dit :-) Jeg er så vidt i gang med
årets juleproduksjon, men det er langt igjen til årets
produksjon er i boks.
 
 
Sender denne også til:
 
Kort o Mania Bånd
Corrosivec  Alt er lov
Crafty hazelnut  Jul i tradisjonelle farger
 
 
Ønsker deg en fin søndags kveld :-)

2 kommentarer:

  1. Beautiful tag and vintage image
    Carol x

    SvarSlett
  2. helt nydelig. takk for at du deltar hos Kaboks.no
    DT Graciela

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)